nytt objektiv o lite till

Vart en riktigt seg morgon och natt, kunde inte sova så var vaken halva..  Nu sittre jag här med världens mensvärk o har riktigt ont i huvet. Skulle ju vart med Ebba ida men får la se om de blir så, om det inte går över blir det nog en mysig dag för mig själv. Kolla lite på film, fixa lite bilder o två headerar o desaigners. Blev ju ingen bloggning igår? De berode på att gick upp tidigt o åkte o klippe mig o sne så åkte vi till Media Markt o köpte objektiv, UV- filter och nyss minnsekort! Sen så åkte vi hem, käkade lite o sen blev det att åka till baka för då hade pappa o sysyetr bestämt att dom skulle köpa en Ipad o sen hade jag fått fel UV- filter så vart tvungen att byta det med. Hade fått ett 72 filter men de skulle vare ett 63 tror ja? är inte riktigt säher menmen. Kollade även på lita andra grejer när vi där så vi får se vad som händer nu till sommaren?
När jag köpte objektivet fick jag även ett ljus insläpp med, så nu är det bara macrofilter o kanske reflexshärm kvar :) Tycker dock att folie funkar riktigt bra fortfarande men vi får se :) Tog i alla fall lite bilder med det igår så dom kommer säkert upp snart! Ska även lägga upp vinnaren av tävlingen (glömt de faktiskt) o dagens outfit! Kyss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0