Onsdag

Nu har vi kommit till inlägget som jag tycker är svårast att skriva .. inlägg 7- Typ av killar jag faller för. 

Jag har ju kille nu och det gör ju att min drömkille är precis som honom, han har visat mig så mycket mer än det som jag såg som drömkille förut. Han är så sjuktsjukt mycket bättre. Att få känna all den kärleken från en person.. det är nog en av dom underbaraste känslorna man kan känna.

Förut hade man en bild av ett speciellt utseende, eller jag i alla fall. Man såg inte insidan som lika viktig. Utan man tänkte, "Åh han ska ha lokigt hår", eller "han måste ha bruna ögon".. Men utseendet är till viss del en stor sak, eftersom utseendet ger insidan en chans. Men man tänkte aldrig "han måste vara en kille som alltid får mig att känna mig specciell och få mig glad när jag är ledssen". Utan det var väldigt mycket om bara utsidan.

Innan jag träffade Rasmus så hade jag ju min lilla bild hur den perfecta killen skulle vara! Men så kom ju den där fösta kyssen och i det ögonblicket såg jag min drömkille. Och han är den som visade mig hur bra en kille kan bli. Jag har haft oturen innan och varit med om en del kärlek som liksom inte vart rätt eller vad man ska säga? men när jag träffade Rasmus, då märkte jag hur en kille verkligen ska vara. Nu har jag högre kravoch det är inte alls bara utseendet som gäller längre!

EttTips till er tjejer som inte har kille. Leta ALDRIG, kärlek är inget som man kan hitta.. Utan det är något som kommer till dig. Så hittade jag min kärlek, min andra halva. Han bara kom in i samtalet en dag och efter tre månader så hade jag mer än jag någonsin trot var möjligt! Ja hade honom!

3/1-2011- Ett datum jag aldrig kommer glömma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0