1år 3månader 7dagar

Tycker bilderna blev rätt bra ändå? Känner att jag kan vara lite stolt ändå? haha, aja.. Hinner inte fixa några mer.. Måste ta o läsa igenom religons saken till imorgon. Kanske kan få lite hjälp av älsklingen som sitter i skype just nu? Klarar mig nog själv men ändå ;) Är helt sjukt hur mycket jag saknar honom! Känns som om ja saknar en del av mig själv när han inte är här? Träffar honom heller inte för en om kanske 5 veckor.. det är jävigt länge.. Men kommer gå fort får man hoppas på. Nästnästa helg åker jag ju till polen/ tyskland i en vecka, sen så är det bara två veckor typ.. Två låånga veckor, en kort då vi inte kommer kunna snacka något typ o två låånga igen och sen så! Eller denna veckan kanske inte kommer bli så lång i alla fall, på tisdag fyller ja ju år o sen på fredag blir det en hel dag på stan med mamma :) Ska kolla sommarkläder, objektiv o grejer till kameran o kanske kolla sommarjobb? Kommer nog blli bra men det är ändå 5 veckor utan min kärlek.. jobbigt? JA!! Kännslan att vackna på natten o han ligger där, eller bara kunna ligga i sängen o mysa, snacka o gå promenader tillsammans, kolla på film eller bussa o allt det där är så sjukt underbart! Att vara så jävla kär i någon att man vet att man inte kan leva utan den personen är enligt mig den bästa och underbaraste känslan man kan känna!

Jag älskar dig Gubben o kommer alltid o göra!
1år, 3månader och 7 dager= Bästa tiden i mitt liv





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0