Krakow

Sitter på bussen igen nu för att komma till polen.. kommer sitta där hela dagen men det blir nog trevligt? 
Nu har vi i alla fall kommigt till inlägg 6- En bild på mig + 10 fakta om mig.

Ja, börjar med 10 fakta då?
  1. Jag älskar skräck filmer men hatar att se dom (vet inte om nån fattar men jao)
  2. Jag längtar sjukt mycket till att sluta 9 och börja gymnasiet
  3. Jag har värdens apsolut bästa pojkvänn som jag älskar även om vi bråkar..
  4. Fobi för spindlar
  5. Blir för hyper av energidriker
  6. suger på att stava
  7. Har dåligt själförtroende men vill inte erkänna de
  8. E nog rätt dålig på att erkänna de mesta, som att ja har fel? haha,
  9. Har stunder då jag mår riktigt riktigt dålig och skakar osv..
  10. Har ibland svårt att berätta saker om mig själv och ibland för lätt..

Det var de då, vet inte om ni förstår allt men skit samma.. Bilden nu då? ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0