Vad man själv ser..

Vart på gymmet o tränat, sitter nu i sängen ny duschad med nyrakade ben osv. Helt underbart!! Klickade in på en blogg o läste ett inlägg som fick tårarna att komma. Tror att det inte bara är jag som har haft/har tankarna att man är tjock, att man har feta lår och att man är ful. Jag kände mig igen mig sjukt mycket i detta inlägget! Dock har jag aldrig gått så långt att jag fått anorexia eller slutat äta. Jag tycker verkligen att alla tjejer borde kolla in detta inlägg för att själv se hur mycket vi tjejer är beroende av våra kroppar, även killar för att dom ska se hur dom påverkar osv. Ibland går det helt enkelt för långt!
Läs inlägget här: http://annacjohansson.blogg.se/2012/march/what-the-world-wants-me-to-look-like.html#comment




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0