Big Brother

hej på er, ska ta o sätta på ett avsnitt av big brother nu o mysa lite. Var verkligen sjukt trött igår, somnade med smink o allr detäkt efter ja hade pratat med älsklingen.
Riktigt fint väder idag i alla fall, får se ite vad som händer men ska försöka plugga o sen fixa lite bilder o desaigner osv. Eller aa, ska plugga på tåget till Rasmus på onsda så har lite mer än 3h på mig då så. Blir nog fixa bilder o de idag skulle jag tro. Denna veckan kommer bli riktigt bra tror ja! Går i skolan månda, tisda o onsda o sen så åker jag med älsklingen till hans pappa o e där torsda, freda, lörda o sönda! Kommer bli riktigt najs tror ja :) Hoppas bara att skoldagarna kommer gå fort nu så ja får träffa min pojke.. 

Bild från igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0