Där jag hänger min hatt

Fixat klart allt med alex header o desaign osv nu. Ska ta o plugga lite nu tänkte ja! Ska sätta mig ut i solen o chilla lite med massa musik! Ska se om syster kanske vill ut o gå sen med? Ikväll blir det antagligen prata med min kärlek, fixa lite med bloggen osv. Ska skriva klart en grej o skicka in också! Är bara två veckor kvar av skolan nu! Helt underbart! Sen blir det sommarlov, sova länge, träffa älsklingen (MASSOR), sola, bada, äta glass, kompisar? Allt det som gör sommaren så jävla bra! E dock massa i skolan nu.. Fattar inte varför dom startar nya grejer när de e så kort kvar men that´s life! Blir i alla fall att åka go´ cart på klassens dag så hoppas att ja kan få några bra bilder i så fall :)

Två bilder från dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0