Den känslan♥

Fått tvättat de mesta nu tror ja? Blir att packa ner de som inte är torrt i morgon innan skolan. Känner att de kommer bli en lång dag i morgon? Aja, springer runt i mina anmält fula, rosa hörlurar som jag bara ÄLSKAR! Ska snart gå in i duschen men ska sitta här o mysa en stund till.. Ska fixa lite inlägg till i morgon o några till helgen så att bloggen blir inläggs lös..? Ska försöka blogga hos älsklingen men ni vet ju hur de brukar vara? När ja väl är med honom så tar ja liksom vara på tiden så.. Ska försöka göra några inlägg i alla fall :) Har fixat Spotify nu, måste säga att de är underbart att ha allt i mobilen igen.. Dock va de en låt som man tydligen inte kunde ha i offline? Inte Ok!!? That´s life helt enkelt, har fått lite mer små grejer fixade också så känner att de går framåt nu. O på tal o framemot, bara ca 28 dagar till skolavslutningen. Kommer bli bästa dagen i mitt liv skulle jag tro? Helt underbart!!!! I år bryts dock traditionen med grill, bad o allt hemma hos Ebba. Dock blir det dit i alla fall för att fixa sig! Kommer bli sjukt najs! Efter 9 år är de äntligen snart slut! Den känslan♥



saknar Italien, saknar att vara brun, saknar värmen, saknar stunderna vid havet, sakner all galss, saknar maten, nunnorna, alla under bara människor och jag saknar känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0