Den känslan♥

Tagit bort sminket o väntar bara på att älsklingen ska ringa, lär ta en stund känner jag.. Hela denna veckan kommer bli lite stressig tror ja, mycket plugg o den dära klass resan.. Får helt enkelt se vad som hinns med. Ska försöka beställa biljetter till min älskling i morgon också, e helt sört vad jag saknar honom. Om jag hade vetat att han bodde så långt här ifrån första gången vi snacka så hade de nog inte vart så mycket mer än de. Men nu är de som det är och i så fall hade jag inte haft världens underbaraste kille häller så? Längtar i alla fall tills denna veckan är över, då är de bara tre dagar o sen tar jag tåget till köping! Det är nog den bästa känslan, när man går av tåget o han står där! Går inte att förklara, e bara så underbart!
Ska sluta skriva om min pojkvän nu när de ändå inte är någon som bryr sig ;) Go` natt

bild från dagen

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Det kan jag hålla med om :) Vi åker dit minst en gång/per år och jag tycker att deras sortiment, klädväg, varierar oerhört mycket. Ibland hittar man absolut ingenting och ibland hittar man en hel del. Den här gången hittade jag två linnen, en klänning och två tröjor. Sedan hittar man mycket av "baskläder" för en billig peng. Dom har ju mycket av det som är lite dyrare ute i handeln, t.ex kopior av one piece, "pippi" tröjor osv.

2012-05-06 @ 23:51:39
URL: http://iduzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0