Hon har ett sätt som får alla män, att tro dom är i himmelen

Ligger i sängen o lyssnar på lite musik o väntar på att min hicka ska gå över! Har fixat mig osv. nu så ska snart sova. Dagen i dag har vart toppen! Belv dock väkt av mamma halv sju, var tvungen att gå upp för att nån skulle komma o fixa lite med brunnen. Tog med mig täcke o kudde ner så sov i soffan rätt länge. Sen städa jag rummet så nu är de inte längre bombaderat med kläder o papper över allt! Efter de kom Ebba, kolla nått avsinitt av OC. O sen blev de att fixa lite små saker! Sen blev de åka till IKEA o sen vidare till Mölndal.
Kvällen har vart rätt lungn, har ungåtts med mamma o pappa lite, tat de lungt o kollat på hockey? Inte riktigt mig grej.. Tycker faktiskt inte att nån sport är så jätte kul att titta på? Menmen, Nu blir de natten! En rätt stressig dag imorgon men kommer nog bli sjukt awesume!

Bild på idag på min kära lilla skadade Ebba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0