Misslykad tjej

Suttit i solen i en timma typ. Har blivit så där fint röd som jag blir innan jag blir brun på högra sidan av kroppen. Har ju också så kallade fotbolls ben så mina knän kommer vara så där lagom bruna i morgon när resten av mina med är kritvita? Men man ska ju inte klaga, helt underbart väder!
Inte vart så duktig på att blogga nu, har hel enkelt prioriterat annat. Som att vta med min kille nu när han var här, plugga osv. Men nu är ja tillbaka så ja hoppas ni inte saknat mig för mycket ;)
Dagen i da har vart rätt bra ändå, nationella i matte som tydligen gick jätte bra för alla men vi får la se? Har ett starkt G nu så kommer inte sänka mig till ig i alla fall så. Efter de var de två timmars hål o sen ver de so där vi fick gjort rätt mycket faktiskt. Sen så var de musik o hem. Denna veckan blir att plugga till två prov, fixa header o design (lova nu alex) o fixa massa bilder :) I morgon blir det att vara kavar efter skolan också, ska fixa polen arbetet. Blir nog rätt bra tror ja... Hoppas också på att de e riktigt bra väder i morgon också, i så fall blir de nog att ligga o pressa i solen på raster mm. SKA vara brun på balen! Kommer se ut som ett spöke i klänningen annars.. kyss* 


skulle vart bilder här men gå inte att ladda upp nån..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0