Sommar = Kärlek!

Ska nu gå o fixa mig lite, ta bort sminket o de vanliga :) Vart en rätt chill dag. Ebba tvingade mig ut på en lite spring tur, blev inte så jättelångt men mysigt va de i alla fall :) I morgon blir det plugg,plugg, plugg.. Åhh vad jag tycket att det inte ska bli roligt. Men med en kopp tee o lite musik så ska de nog funka tror jag. Mycket i skolan nu, gör att man bara längtar mer och mer tills att allt är över! Tror att sista dagen i 9an kommer vara en av dom bästa i mitt liv! Att komma ifrån allt och börja om på nytt! Eller de e så jag ser de? Ny skola, det inne bär för mig i alla fall nya kompisar, nya möjligheter och en helt ny start! Som en andra chans kanske man skulle kunna säga? Det ska bli så sjukt jävla underbart! Men föst så kommer ju sommaren som ja hoppas ska bli den bästa! Hoppas på att det blir mycket tid med älsklingen. Saknar honom verkligen. Sommaren kommer bli grym i alla fall, massa planer o roliga saker som kommer hända! Nu blir det i alla fall att snart ta o sova lite, kyss*



Vill ha NU!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det bästa tipset är att använda stativ. Det underlättar så sjukt mycket även om det ibland är jobbigt att bära på. Sedan väljer man bara en inställning som man tycker ser ut att bli bra, både ljusmässigt och färgmässigt. Har man tillgång till Photoshop kan man slarva lite och bara ta utan blixt, sedan redigera både ljuset och färgerna i Photoshop :)

2012-05-08 @ 11:21:01
URL: http://iduzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0