Instagrambilder on top

Såå, sjukt trött nu.. Har lämnat in foto uppgiften. Ganska nöjd med allt faktiskt, hoppas bara hon förstår vad jag pratar om?
Sitter här förskyld som ett litet as men är ändå nöjd med min tränings insatts idag, gjorde lite enklare grejer som ändå kändes rätt bra så. Ska borsta mina tänder, ta ut linser o sen vänta på att Rasmus ska ringa. Underbaraste stunde på dagen. Att bara prata om allt o sen sova? Sova, nått av de skönaste som finns! Speciellt om man somnar brevid den man älskar mest, till en film typ, o sen inte vaknar till veckar klockan och måste gå upp kl 6 eller 7.. Nu måste jag ju göra de ändå av vissa andledningar men ändå!
God natt på er, sov så gott nu♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0