stässad, flummig?

Ska packa, träna, plugga, äta, duscha, städa, packa lite mer, o sova? Hur ska ja hinna? De är frågan just nu..
Har börjat med att så in Rasmus pressent.. Fulaste jag sett men får funka (bli inte lessen, det är insidan som räknas eller hur?(hahha, min humor..). Dagen har vart toppen som alla andra dagar. Alva o Julia, utan er hade skolan inte ens vart 1/4 så rolig!
Imorgon taggar jag tåg i 3.5h.. Ska plugga, se film och SNACKA MED PALLAN♥♥♥ Så saknad är hon, hoppas på att hon kommer ner nån helg så ja kan träffa min tjej. (Ska äta pankakor och godis i massor också för dom som vill veta)
Är anmällt strässad och flummig nu så ska sluta blogga och ta o börja med packandet samtidigt som jag lyssnar på nått tal i svenskan. Love life
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0