detvarhärenbrarubrikskullesitta

Morron, vet inte rikigt om de är morron egentligen men.. efter som de är helg så är de väll det tror jag? Bloggade inte igår som ni kanske märkte? Kom hem sent (tar typ lite mer än en timma att ta sig hem från skolan o vi sluta fyra o resten kan ni nog räkna ut själva), så när ja kom hem la jag mig i soffan o kolla lite youtobe klipp o somna.. Sen gjorde jag inte så mycket. Lagade mat med pappa o lyssna på massa grym mysik o prata massa!
Ikväll blir det kalas för min kusin som fyllt 12år, men innan de ska jag hinna plocka ner studsmattan, städa rummet o förhoppnings vis hinna träffa Agnes! Mycket att göra idag alltså men jag gillar de faktiskt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0