Keep you much longer

Hej alla underbara bloggläsare. Känner mig just nu allmänt cool o håller på att föra över bilder från dator hit o dator dit o inget funkar.. Får krup på sånt här.. inte nog med det, det har blivigt glap (om de nu stavas så) i mina minst 6åriga högtalare.. Jag som inte skulle önska mig mycket i julklapp.. FAN! 
Nu vet ni hur mitt liv ser ut just nu, ska ta o redigera massa bilder, plugga, träna och städa idag. Prata med Rasmus? I morgon blir det plugga som fan då de e två prov som ska fixas o lite så..
På fredag åker jag i alla fall till Köping över helgen o träffar pojkvänen. Ska fortsätta detta oändliga arbete, lyssna på musik o njuta av att det är söndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0