Själen av en vän

Så jävla rädd att bli sviken, rädd att bli sårad, rädd att allt ska bli fel igen
vet inte riktigt hur jag ska vara för att visa vem jag är
är så svårt att släppa det gamla, det som var
vet inte riktigt om jag vågar? känns som jag är för mycket, men jag vill ju så mycket
så många saker jag önskar hade varit anorlunda men livet är som det är
det är livet, allt som man är med om, som skapar dom vi är
nått att vara stolt över
 
Behövde skriva av mig lite.. Har inte så mycket att skriva nu faktiskt? Lyssnar på lite grym musik o chillar. Ska ta o kolla lite läxer osv. Slå på nån film eller så annars blir det nog att sova snart?
Dagen har vart bra med mycket skratt! Tränat o lite så? Inte så mycket mer? Haha.. Nej men ska la ta o fixa klart engelskan så ja blir klar nån gång ;)
klicka HÄR för att komma till en riktigt grym låt och HÄR för att komma till en riktigt grym blogg!
då det inte finns några bilder, får det bli en ful gammal och äklig..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0